Лечение на заболявания

Екзема

Екземата, наричана още дерматит, е възпаление на кожата, което може да се появи навсякъде по тялото. Как изглежда? Екземата обикновено прави кожата червена и подпухнала. Могат да се видят малки мехурчета, люспици, цепнатини отделящи течност или корички виж повече

Акнето е комплексен кожен проблем

Сухата кожа като самостоятелна проява или съпътстваща различни кожни заболявания, е един от най-често срещаните проблеми.Кожата загрубява,повърхността се напуква и залющва.Обикновено придобива жълтеникав цвят,става много чувствителна към неблагоприятни ф виж повече

Косопад – видове

Венерически заболявания

Сексуално предаваните болести или т.нар. венерически болести са инфекциозни заболявания,които се предават от човек на човек при сексуален контакт.Те се причиняват от различни микроорганизми бактерии,вируси, гъби и паразити.Тези микроорганизми не могат да виж повече

Дерматохирургия и профилактика на кожен рак

Псориазис – въпроси и практически съвети

От какво се провокира? В голям процент от случаите е налице фамилна история за роднина по права или съребрена линия с псориазис.При други пациенти е налице асоциация на псориазиса с различни общи заболявания и отклонения в обмяната на веществата като в виж повече

Гъбични инфекции на кожата,ноктите и косата

Причинителите на гъбичните инфекции са широко разпространени в природата и по-голямата част от тях причиняват заболявания при човека и животните. Има видове,които са нормални обитатели на човешката кожа, но при наличие на предразполагащи фактори като пов виж повече

Химически пилинг

Химическият пилинг с продуктите на NeoStrata разкрива ревитализирана и видимо подмладена кожа,гарантира висока депигментираща активност,изглажда кожния релеф при белези след акне. виж повече

Детска дерматология

Лечение на кожни заболявания в детска възраст виж повече

Розацея,свръхчувствителна и склонна към зачервяване кожа на лицето

Розацеята е кожно заболяване засягащо лицето и деколтето под формата на трайно зачервяване с видими капиляри и разнообразни обриви виж повече

Кожни заболявания в старческа възраст

Стареенето не е болест,а естествен физиологичен процес на организма, при който настъпва забавяне на обмяната на веществата в организма.В хода на живота физиологичните процеси в кожата също се забавят и намаляват- механичната защитна функция,секрецията на виж повече

Хиперпигментации

Хиперпигментациите или кафявите петна са често срещан козметичен проблем. виж повече

Понеделник: 900-12001400-1700
Вторник: 900-12001400-1700
Сряда: 900-12001400-1700
Петък: 900-12001400-1700
Кабинетът отново приема пациенти в посоченото работно време.
грижа за суха кожа специален крем за много суха кожа
Алергичен контактен дерматит от козметични средства - не само професионален и не само женски проблемХимически пилинг - препоръки от д-р ИвановаПрепоръки за надеждна защита от слънцетоСъвети за деца с атопичен дерматит и техните родители5 лесни стъпки за оценка на бенките С.Д., Ямбол: Проблем с акнеВ.Г., с.Хрищени: На борба с косопадаР.Б., Стара Загора: Странен обривК.К., Гълъбово: Кожен рак или лупусА.М.,с.Ловец,обл.Стара Загора: Как ме излекува Д-р Иванова astellas.eu