Съвети за деца с атопичен дерматит и техните родители

• Поддържайте кожата си чиста
  • Използвайте много крем след къпане, за да задържите влагата в кожата и да я предпазите от изсушаване и опъване
  • Поддържайте ноктите си изрязани
  • Носете широки памучни дрехи
  • Водете си дневник за нещата,които дразнят кожата и предизвикват сърбеж
  • Старайте се да не се чешете!
Cetaphil Restoraderm е комбинация от два продукта - измиващ и хидратиращ,със специфична и уникална формула,която лекува причината, а не симптомите!
Атопичният дерматит е възпалителна реакция на кожата,която може да премине в алергична реакция.Серията Cetaphil Restoraderm третира директно основната причина на заболяването - отслабената и нарушена кожна бариера,която не задържа водата в горните слоеве на кожата и е причина за изсъхването и лющенето.От друга страна атопичната кожа е по-лесно пропусклива за бактерии,вируси и химикали от околната среда,което води до завишена податливост към бактериални и вирусни кожни инфекции,както и улеснява развитието на алергичен контактен дерматит.Съставките в Cetaphil Restoraderm предотвратяват загубата на вода,възстановяват и укрепват кожата.Редовната употреба на хидратиращи и омазняващи кремове,лосиони и измиващи средства е най-важна за предотвратяване на възпалението на атопичната кожа.Подходящи са за бебета и деца над 3-месечна възраст.